Nära .. Väldigt nära Sverige!

Godkväll!

bloggar lite snabbt,
matchen Ryssland mot Grekland börjar nu .
en match i vår kvalgrupp!

Kommentar om vår match! ; tycker det är mycket synd att vi inte klarade oss ända ut, kände på mig att detta skulle hända, sista minuten!! . men det var bra gjrt, då Spanien är duktiga ..


Mitt nya cerisa äpple, visst är det sött ? ^^

Julias sjal/duk/bandana osv osv .. fast det var jag som sa att hon skulle köpa den, så jag ska nog sno den av henne =P

Jag bjussar på två blommor ^^, bilden är tagen av lillsyrran JuliaFulia ^^

bild från igår, Skolavslutning ! jag har inte riktigt förstått att jag har SOMMARLOV nu .att jag inte ska till skolan på måndag ,, känns som en vanlig helg .. !!

efter avslutningen var det jobbet som kallade .. den här vägen till sommarland är döden . usch jätte tråkig väg ..

två egopics hann jag allt med ^^.

stod först vid Funny House, det var gaaanska dött ... det var kallt också,

en god kebabtallrik till lunch blev det, från Saloon ^^

jag bytte av Carolina som behövde lunch ^^, det blev vid en korvvagn typ .. ocgh discot som de hade för niorna var inte sååå lyckat . hehe, fast framåt kvällen blev det fullt ^^

Sådärja, lite bilder på de senaste dagarna,
ohj, jag har missat första halvlek, hehe fast det har itne hänt ngt, 0-0

ha en trevlig kväll,
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0