Popcorn och fotboll !

Heej igen !

Jag tänkte bara säga att mitt stora mål just nu är att klara mitt körkort .
äsch vilket tjat om detta förbannade kort tänker ni ?

ABSOLUT ! jag håller med, jag orkar banne mig inte mer.
orkar inte prata om det, orkar inte allt som har med de o göra.
så därför vill jag bara få de överstökat .

men tills dess att jag har klarat det, så får ni stå ut ..

och .. jag vill ha popcorn, men icke sa nicke .
blir så himla irriterad på vissa människor som tror att de är så himla duktig och bra,.
usch .

Just det, matchen snart !! vi vinner va ? =) ..

ha de gott .
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

det är klart att vi vinner (A)

2008-06-18 @ 20:55:38
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0