Sverige vs Ryssland

Godkväll!

Allt bra hos er ?
banne mig, det är ju sommar,
men just nu är det lite våraktigt vädret ,,
men ni vet det kan jyu inte vara soligt hela tiden .. det kommer nog nästa vecka de fina vädret!

(fast jag hoppas iofs de regnar 3 veckor i sträck, o sen när ja kommer från Kina så är det strålande sol ^^)



Vad har hänt sen sist då?
Jo jag flyttade fram min resa till stan, hehe den blev 3 timmar efter beräknad .. aja, tog bussen tills tan, apoteket, köpte mocuangin, till Lindex köpte en impulsiv solpuder från Maxfactor .. kan ju vara bra till Kina ? =P
sen åkte jag hem igen ..

Sitter och suger på mucoangin nu , , det är ganska bra , bedövar halsen, men det är veerkligen inte gott .. usch =P hehe,
Förresten !! det är ju Em match idag ,, Sverige - Ryssland .. ^^, det måste bli lika eller en vinst för oss, (om ni inte visste :P ) men jag tror att vi vinner faktiskt, synd att vi möter Holland då ( har ja för mig?) aja .!


Banne mig, det är ju Kickoffen idag ;( på jobbet .. då folk ska vara sociala o se på amtchen o käka osv .. argh!

Aja Gabriela kommer över en sväng till matchen ..

Ha de gott !!
imorn ska ja jobba :D wohooo ^^

XOXODIANA

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0