What Happens in Lidköping ...

... stays in Lidköping

eller?

verkligen Inte ,,eller kanske stannar det i lidköping, men det sprids verkligen över heela lidköping.
det är en nackdel med att bo i en liten stad.
förövrigt så trivs jag, kanske skulle det vara bra med liiiite störra stad !

Jag har förresten sovit i 1½ tim, haha . det var väääldigt skönt . borde göra min labbrapport . men äsch, de tar vi imorn ^^


"Jack och Joy har aldrig träffats förr men vaknar upp efter en blöt kväll i Las Vegas och upptäcker att de inte bara gått och gift sig utan också tillsammans vunnit storvinsten på jackpot... samt att de inte står ut med varandra. Den ena fantasifulla jävligheten följer nu på den andra då de båda försöker komma ur äktenskapet och få pengarna för sig själva"

som ni kanske förstår så ska jag se på denna film nu.
med Ashton Kutcher & Cameron Diaz
ska bli trvligt, ajg tycker om komedier ..

sen efter filmen blir det hiss&diss ^^


(hittade denna bildm tyckte faktiskt den va fin ^^ hehe )
ha det gott, xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: r

2008-06-09 @ 19:58:15
Postat av: rosanna svarar

Tacktack :D ja jag förstår! jag gillar iaf den här headern mycket bättre än den förra, känns mer jag :)



Kram

2008-06-09 @ 19:58:56
URL: http://rem.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0