Akta kniven ! ^^

Godförmiddag :)
Allt bra ?
det är ju trots allt söndag, den dagen man gör absolut ingeting,
själv ska jag kila & jobba snart .
men tänkte ladda upp lite bilder från gårdagen ..

image687image688
Jag kom till Elina vid 16 . Hon var osocial, så jag var social med Elinas kära moder, vilet det kom fram ett och annat, haha men det får lilla Elina skylla sig själv . Vi hjälpte till med exotiska plankan/fatet . . varav vi höll på att skära av halsarna av varandra, men vi klarade oss ^^,
image691
Sen blev det mat . hehe , hos familjen Johanssons . det var mig allt en god planka,
Om ni vill veta innehållet så hänvisar jag till Elinas käcka mamma ^^, Ing-Marie Johansson .
(det går att trycka på de små bilderna så blir de större)
image692image693
matmatmat .. mumms , Diana,Elina,Lennart som förvörigt gillar DiLeva nått så mycket. hehe Ing-Marie som är en käck brud som dansar till radion ;D haha .
image694
Senare kom Ida . haha , den mittersta bilden tog jag enbart för alla ser helt drogade ut . jag har bara ett huvud och de andra kan tala för sig själva ;) hahahaha !

Charlotte Perelli & Linda Bengtzing åkte direkt till final i melodifestivalen , skräll ? nej inte det minsta,
Men vad tyckte ni?

Nu ska jag övningsköra till jobbet,
jag har lite ångest för att jag inte kommit upp i 90km/h än, men det är för att jag inte kört på landsväg .bara stadstrafik, och där är de ju 50, förutom en sträcka på kanske 3 minuter, där jag inte vågade, haha stannade på 70 ;D

och idag måste jag välja, Sommarland vs Dafgårds . Det blir Skara Sommarland, alla vädjar till de, tom min kloka syster ..

xoxoDiana,


Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

tack för alla vackra bilder Diana :).. hehe
Men det var allt en trevlig kväll igår!
Du måste våga gasa lite kinesen, gör som jag gjorde igår ;) lycka till på jobbet, snart får du mig som sällskap (A)

2008-03-02 @ 11:04:37
Postat av: gabriela

mohaha , linday lohan wannabe !

2008-03-02 @ 12:39:45
URL: http://gabrielagabriela.blogg.se
Postat av: ida

hahaha väldigt vackra bilder måste jag säga, särskilt mittenbilden hahaXD

2008-03-03 @ 14:36:30

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0