Blogg Sweet Blogg,

Godkväll !

Haft en bra dag?
Själv har jag jobbat, det gick ganska segt.
vi var inte många,
jag fick inte mer än 20 svar på 4 timmar,
det gick ganska segt att trycka på telefonen.
hehe men men,

Kilade en sväng till Gabriela efter jobbet,
hon tjata för mycket, och fin sin vilja igenom hehe.

Innan jobbet fick jag även besök av Gabriela & Beijan,
vi åt mango&hallonsorbet glass. det var gott men sött.
image727

Ni ska få hjälpa mig med en sak sedan, men det uppdaterar jag strax!
ska bara ta mig en bloggrunda, hehe .


ps. Det var ju Glashalt när jag cyklade hem från G ,
sjukt . trodde jag skulle ramla flertals gånger!

XOXO, hjälp mig sedan som sagt ;)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0