CAD-teknik, jag hatar!!

Godnatt!
´
Kolla klockan!
klockan är över midnatt.

jag är vaken,
jag är i skolan om 8 tim
hm.

vet ni vad jag gjort?
Jag har suttit framför CAD-teknik.
fy helvete.
jag är så himla dålig
har hållt på och fixat två fönster nu i 2 timmar.
& innan dess på lektion i över 3 timmar.

5 timmars arbete, som en annan skulle fixat på 20 min,
Jag är inte så teknisk trots allt.

när jag väl var klar, så var det fel på måtten o blablabla..
usch .. aja nu är jag iaf klar :P
hahaha bara inredningen kvar,
säng,bord,garderob,tv osv.

LYCKA TILL!

image814
dessa två jäkla fönstrerna har jag pysslat med,
fy farao. skulle låtit någon anna gjort åt mig, så hade jag sparat ett X anta timmar.


Nu ska jag sova,
GOdnatt!!
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0