dålig dag,

Godkväll bloggen!

Jag tänkte bara säga godnatt,
detta har vart en jobbig dag,
massa press på mig själv,
måste ändras.
Men ibland är det inte lätt,

Det har allt vart en dålig dag,
&jag är trött,
imorgon ska jag ta sprutor,
sovmorgon egentligen,
men icke sa nicke, jag ska ta sprutor 8.15.
&därför missar jag även idrotten,
attsingen.
Måste fixa papper på de, Christer kan ju tro att jag skolkar,
men inte det. får inte överastränga mig.


Godnatt bloggen,

... en sista sak bara,
jag är faktiskt trött på att nowadays komma i andra hand.
trött på det, Skulle du/ni uppskatta att vara det?
Något jag tycker du ska tänka på.
faktiskt.

Kom nu snälla inte och fråga mig, "vem är det du talar om? är det mig? osv osv" för dig som det gäller, du vet det.
annars borde du inte ta åt dig,

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0