första länkningen (; eller?

HEjsan !

nu har jag rast,
sålde för över 3 timmar på en kvart,
hehe. men u har det stått lite still.
jag vill vinna biobiljett. men då får jag lägga på ett kol,

iaf.
en söt tjej hade kommenterat,
jag skulle svara & såg då att hon hade nämnt mig/länkat mig .
sött va ?
ja menar min lilla blogg (A) hehe,
Ida heter hon, !(tryck på namnet)

xoxoDIana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: Elis

Ja jag har ju teori också snart *biter på naglarna. men körningen går bra iaf och det är ett plus:)

När ska du klippa dig då? Lugg tycker jag som sagt;)

Och optiker, jag går hos karvik på skaragatan:) Puss

2008-03-18 @ 22:24:20
URL: http://elinsand.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0