Godmorgon Globen!

Godmorgon allihopa!

se där, jag är vaken ! ^^,
igår när jag & Elina på kvällen såg på film, så bara efter 10 min stäängdes datorn av,
jätte frustrerande. men aja vi fick lägga oss till kos med lite prat&diskussion,


och blogg.se fungerar, så jag lägger nu ut lite bilder från gårdagens bravader !


1) Elina på tåget, jag köpte kanelbulle & chips. hehe blev så sugen.
2) när vi väl kom till Sofie - Elinas syster, som vi även bor hos, visst är hon söt på bilden ? ;) haha! 
3) Elina på hötorget, vi köpte massa frukt&påskliljor, haha!
4) den berömda klockan måste man ha på kor¨t,
5) mitt kära Sergelstorg
6) vi inhandlade mat för kvällen, starka Elina!

image760
Elina, Björn & Sofie .
vi käkade mat, Guldkyckling torr jag det hette. mycket mycket gott!

fruktsallad som jag sa igår att vi gjorde.
förbaskat gott !


det var de,
hehe.
Elina sover bredvid mig förstår ni.
så kortet är taget för 1min sen.

Nu ska jag nog se fortsättningen av filmen, eftersom Elina sover.
återkommer sedan med dagens planer ^^, i storstaden
Stockholm!

xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: Elis

vad mysigt ni verkar ha haft det i stockholm:) jag ska dit med emma, coffe och min man på söndag. Vi är ju med i ett projektarbete (Learning generation) så vi ska upp tid nu i veckan igen:)

och du, jag är SKIT nervös för teoriprovet, kan ingenting. Har läst alldeles för dåligt! Plus att jag tycker du och jag får hitta på något någon dag, fika eller något. Puss

2008-03-25 @ 08:55:36
URL: http://elinsand.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0