Godmorgon Stockholm!

Godmorgon alla läsare
Hur har ni det ?

Jag vaknade för en stund sedan, och vädret är underbart!
solen skiner som attsingen och det snöar inte,
tyvärr finns det lager med snö på marken, men vad gör det ?

Hade tänkt dela med mig med bild på vädret&en morgonpiggDiana,
men blogg.se ska krångla så det är helt knäppt.

Ska ut en sväng på stan, hoppas hitta lite kläder.

Hoppas ni får det supert nu på Påskafton
vart ni än befinner er, och vad ni än ska göra ?? :)

xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anonym

Bara undrar en sak, är det du på profilbilden? :)

2008-03-22 @ 17:03:37
Postat av: Diana svarar

anonum; Jo det är jag på bilderna, dock för 4 år sedan ^^,

2008-03-22 @ 19:20:29
URL: http://DianaKines.blogg.se
Postat av: Anonym

Oj! :O Det var en jättefin bild på dig! O.O Har du varit eller är modell? ;)

2008-03-22 @ 20:45:11
Postat av: Diana,

anonym; haha nej absolut inte .. vi tog "studio/modell bilder" när vi var i Asien . (Vietnam) hehe ^^,

2008-03-22 @ 22:22:46
URL: http://DianaKines.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0