Hejsan Snöiga Stockholm!

Godmorgon,
nu har väl de flesta av er vaknat iaf.. eller ?
fast iofs, alla har ju inte Påsklov nu.

jag har ju vart vaken sedan 7.28,
iaf iaf . när jag vaknar ser jag detta.
haha, snö snö och återigen snö!
helt sjukt. det är snart April!!
image765
Välkommen snö? nej tack, du kunde kommit för några månader sedan, eller inte komma alls.

Vad ska jag göra idag då, i storstaden Stockholm.?
jag&elina ska väl orka oss ut till staden, även detta väder.
sedan ska vi äta på jensens, mums!
& en sväng till IKEA ska vi försöka hinna med, yiha !

nu ska jag göra något nyttigt ^^,
vi hörs senare.

Vad gör ni på denna lååångfredag ? ;)

xoxoDiana,


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0