intervjuvad idag ..

Godkväll!

ursäkta mig för att det inte blitt någon uppdatering under dagen.
har haft fullt upp.
har prov imorgon bla.
biologi, nervceller, hjärnor, och stammar.

blev intervjuvad idag .
hehe lite pinsamnt var det allt
att ta kort mitt på staden,
sedan även "fejk" le mot kameran i focusbilen.
haha kände verkligen att leendet blev väldigt fejkat.

jaja sen på frågan vilken maträtt ja tycker mest om
kom jag inte på något och sa "pizza" hahaha!

Aja, nu har jag iaf gjort klart alla testerna på teoridatorerna . skönt,
så nu är det bara o göra om allt typ . haha , prov om 1 vecka .

Ska sova nu iaf ..

Vi hörs imorgon
xoxoDiana,


Mottagna kommentarer:
Postat av: Elis

Imorgon alltså;) då ska jag springa ut och hämta tidningen! Puss

2008-03-27 @ 06:52:27
URL: http://elinsand.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0