Konstig ställning,

Godkväll!
Nu har mitt ansikte vart i boken ett tag, orkar inte mer
Ska ta och kolla igenom en gång till.
Imrogon gäller det, prov.

Kollade lite på Ellos.se
Hittade en söt tunika, härlig färg ^^,
Kostar endast 129 kr !
men strl 34/36 passar ej mig, jag är en 32a

Zooma

ZoomaTänkte på en annan sak,
har aldrig förstått mig på denna "modell ställning"
eller vad man ska kalla det,

förstår inte charmen i det,
axlarna uppe i halsen eller vad man säger.
ni förstår?

stå normalt .
















Fortfarande less på dig.
Du spelar dum, och du förstår inget?
jodå, så dum är du inte.
vet både du & jag .
You don't give a shit,
& allt handlar om dig dig o dig, aldrig har jag hört dig prata om ngt annat.
och en sista sak,
Avundsjuka? du lyckas inte få fram det.
inte på något vis, för jag förstår din avsikt.
eller kanske gör du det,

Godnatt,
xoxo,Diana

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0