Körkort? aldrig,

Goddag !

Nu har jag kommit hem,
vart på jobbintervju, hjertbergs & haft körlektion
Dubbellektion dessutom, 800kr svish!

för det första fick jag bara köra 60 min (!!!!!!!)
ska få köra 70 juh, åååååh blir så sur på sådant,
för det andra gick det väldigt dåligt,
jag har en sådan press på mig själv,
vill klara allt snabbt snabbt eftersom jag redan tagit 10 lektioner nu (!!!)
och då när jag snabbar på mig så blir allt fel ..

Jag orkar inte, jag vill ha mitt körkort,
Men jag kommer knappast klara kortet på ett jävla tag !

sen blir det inte bättre av att alla vänner är duktiga förare,
de behöver inte alls lika många lektioner som jag,

helvete.


Den dagen jag får mitt körkort,
den dagen kommer vara min lyckligaste dag i livet,
Tro mig.

Mottagna kommentarer:
Postat av: miriam

usch, jag har inte börjat övningsköra än... måste gå kursen. lycka till med körkortet iaf!

2008-03-05 @ 16:57:35
URL: http://baalens.blogg.se
Postat av: Silvia

jo den veckan då ja hade uppkörning minns ja fortfarande... dagen innan så körde jag TRE tuffa pass på sirius PLUS styrketräning för att ja hade så jäkla mkt adrenalin i kroppen!..
mwa!

2008-03-05 @ 21:49:05
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0