körkort&trafikolycka !

Godeftermiddag !

Läget bra ?
Solen lyser ju som attsingen,
Jag är glad iaf.
tillskillnad från igår,

Dagens bilder, härlig dag.

image703image704

Startade dagen med tre sprutor mot allergi, det började klia som tusan eftersom de sprutoar in sådant jag är allergisk mot, jaja .
hade en fysiklabb . sedan var det idrott, som jag ej kunde vara med i, pga mina sprutor (får inte överanstränga mig).
Hade 3½ tim till nästa lektion, men christer tvinga mig att sitta o kolla på idrotten, det var väldigt skönt ändå, solen lyste massa, lånade nicolinas solglasögon,&jag fick mig många skratt.
"Hur bromsar man med dessa skridskor?" Jag kan inte ens stoppa mig //Jonte . haha
eller när Patricia har hela kroppen på isen,
Kolla in den stora bilden bredvid egobilden, hahaa Carl, puta mer på rumpan ;)
image710
image711
Kolla där ! en trafikolycka hade skett, lastbil föll över. vid en rondell ! Majåkers rondellen faktiskt,
Står väl i tidningen imorgon vad det var som skett & vad den inehöll ..


image712
Kan ju även ta och Gratulera Oskar Petersson !
Som idag fick sitt efterlängtade körkort !

GRATTIS LILLSKIT !

ohja, jag vet att jag kommer bli retad fram tills jag får mitt körkort,
men ni ser?
inte långt kvar tills jag gör teorin, och de måste jag ju klara först.


Jag är faktiskt glad för din skull, även fast du inte tror det ( ;










Nu ska jag ta mig i kragen och plugga brott&straff, Rättskunskap,
kanske ska jag ta en tupplur först?

xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0