Många läsare (;

Godkväll!

ska faktiskt strax somna,
har en liten liten del kvar av mitt arbete. kanske kan börja med den ?
har svarat på frågorna

När är du glad och nöjd med dig själv?
När känns det inte bra, när känner di missnöje?
Har ni tänkt på det ? :)

Idag har ni vart många läsare, iaf för att vara en liten Kines blogg,
över 90 styckna faktiskt,

Vilka är ni ?Vart kommer ni ifrån?
Läst min blogg länge? vad tycker ni ? varför läser ni?

Tror säkert att de felsta av er hamnar här av en slump, men ändå har jag en stadig kurva, mellan 60-100 läsare/dag, vilket är mycket för lilla lilla mig, ! så några måste ju komma igen,
tror säkert de flesta är lidköpingsbor (?)  men det kan ju alltid vara kul o veta Vilka ni är?!

Så kommentera nu inlägget & berätta,
troligtvis kommer det vara 0 antal kommentarer, hahha!

image702

Godnatt på er,
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0