orkar inte, Rättegång ?

Godkväll!

klockan bara tickar iväg,
hur kommer det sig att den inte gör det när man jobbar ?
hm, jaja
sitter&försöker plugga in massa fackliga ord, & uttryck,
Rättskunskapsprov på fredag,
Just nu läser jag om hur det går till med en rättegång,

Har inte ni känt att det hänt för mycket i ens liv så man bara börjar gråta ?
det gjorde jag nyss,
Det är så mycket som händer, och när den sista grejen sker så bara det sprängs.
Det känns allt bättre efteråt, men sen kommer det igen,
Ryck upp dig nu Diana!

Körlektionerna går inte som det ska,
Teoriprovet närmar sig,
Mattematiken (prov nästa vecka) går inte bra, det borde göra det,
Rättskunskapen, masa ord och begrepp? jag orkar inte trycka in de.
Jag är trött, vill sova.
Apple (iPod) service krånglar, åååh.
Jag vill ha jobb på Hjertbergs,
Jag kommer inte få ihop mina timmar på jobbet, InfoOne denna månad.
Humöret svänger som attsingen, jag orkar inte vara ledsen.
Vissa människor kan man ej lita på,
Vissa människor har nog knappast någon hjärna, vad tänker de med?
Vill bara att allt ska vara bra,

Nu orkar jag faktiskt inte mer, nu skiter vi i det.
... Nu ska jag inte klaga så mycket,

xoxoDiana,


Mottagna kommentarer:
Postat av: Diana

De kan bli rätt mycke ibland, men man får bita ihop och tänka hur man kan tänka tillbaka på vad mycket man klarade av förr! med det lilla jag känner dig så klarar du dig nog alltid ;)

2008-03-05 @ 19:42:36
Postat av: Diana svarar

Diana; Otto, du kan kanske skriva rätt namn nästa gång (; eller vill du så gärna heta Diana ? hehe,

helt klart kan det bli för mycket, men jag ska följa ditt råd (;
Får ta mig igenom denna skiten, :)

2008-03-05 @ 20:32:46
URL: http://DianaKines.blogg.se
Postat av: Otto

Haah, oj:P men jag tror på dig...ja e dålig på namn vettu, kommer inte ihåg namnet på folk jag inte skakat hand med:)

2008-03-05 @ 21:22:45
Postat av: Otto

Haah, oj:P men jag tror på dig...ja e dålig på namn vettu, kommer inte ihåg namnet på folk jag inte skakat hand med:)

2008-03-05 @ 21:23:20

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0