Paris eller inte - det är frågan !

GodKväll!

Ska faktiskt ta och lägga mig snart,
läsa lite i teoriboken, det börjar närma sig.

sitter & funderar om jag ska till paris eller inte,
till min syster.
isf i slutet av april-maj.

det enda jag fruktar är Kommer jag klara av Paris flygplats helt själv ?
ta metro inom flygplatsen och sedan ut till stora Paris.
ja menar min engelska är åt helvete, och 4 års franska är också åt helvete. haha!
& jag kommer säkert börja gråta . det vet jag , sån är jag.

image742
Sommar 2007 - underbart!

Syster försöker övertala mig:
"vi ska ut och festa minst en gång på en asbra klubb med en massa snyggingar! de är stenkåta här killarna så strula på hur mkt du vill =D det är ju semester för fan så ha kul! och så ska vi stanna tills de stänger stället kl 5 på morgonen... ta en crepe nånstans efteråt och komma hem aströtta med metron kl8 på morgonen =D"

Godnatt på er,
xoxoDiana,

ps. Ska kanske köra hela vägen till Trollhättan på Söndag, vågar jag det ? 60 km ju!! iiih,

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

herregud.. dt är ingen fara att ta sig in till paris.. du får vara beredd med några fraser så du kan fråga folk på flygplatsen, de är vana vid vilsna människor..

och så komer du få se eiffeltornet igen om du kommer hit, tjohoo!

mwa!

2008-03-19 @ 10:50:18
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: beijan

klart att du klarar av att åka till paris ensam! du är ju diana!

2008-03-19 @ 12:16:35

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0