Pojkvän? killkompis !?

Här är jag igen !

Fatma agerade lite psykolog idag, det trodde hon iaf.

F: Diana, har du pojkvän?
D: haha, nej det har jag inte,
F: VA? varför då?
D: haha va? jag vet inte riktigt, haha Ingen gillar mig !!!!! haha nej jag skojja, nej men det går ju inte o fråga varför.
F: Jag tror jag vet varför,
D: jaha , vadå då?
F: Du är för bra kompis med alla killar, du är ju kompis med alla killar, då funkar det inte.

HAha, lilla Fatma, de killar jag blir kompis med är inget jag tänker satsa på som pojkvän =P
hehe, så det spelar nog inge roll ^^,

image245

Nu är det endast jag&patricia som kvarstår .
be strong ^^,
Nej idag var jag&patricia faktiskt såååååhäääär supersugna på att dansa!
^men som vanligt så sker det såhääääär lite i lidköping = 0 ,
iaf för de under 18 . jag fyller år snart! =)
image715image238
Imorgon ska jag , Patricia, Josse & Frida ha lite kalajs . hehe,
men nu fick jag reda av mamma&papap att de ska till trollhättan. så där var min skjuts borta.
Hur ska jag ta mig till? hmhmhm, jag orkar varken cykla fram elelr tilblaka till tofta imorn,!!! ååh!

Gabriela den lilla skiten och 6 brudar&grabbar i klassen har dragit sig till österrike, ungar!

Vad gör ni denna fredag ??
xoxoDiana!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0