sex i the Sims !

Godkväll !

nu måste jag verkligen ta tag i träningen,
jag får ont i ryggen hela tiden.
bara av att sitta upp eller böja sig ner ,
måste träna!!
magen börjar puta fram också !


Dagen till ära har jag spenderat lite telefontid med Elina,
den lillskiten har ju aldrig tid med mig numer ;)
iaf iaf .
sem har jag faktiskt pluggat liite matte !! ^^,
& en massa the sims !! haha .

Sex i the sims, jovisst ! alltid. den dära sängen är en vibrator säng, och även "lek i sängen fungerar" haha .

Vad händer nu då?
nae, jag ahr sovmorgon imorn så ska nog ta mig en banan!

åtk kanske snart, när jag hittar lite mer smaskheter och skriva om,

Ska kolla in lite bloggar nu,

xoxoDiana!

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

jaa det var allt trevligt att prata med min lilla kines igen :)

2008-03-09 @ 23:01:38
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se
Postat av: Otto

Den där vibratorsängen har man haf mö kul me, när man var yngre och the sims gick att spela så att säga(Y)

2008-03-10 @ 09:18:46
Postat av: Sebastian

Jag har sovmorgon imorgon, så jag ska nog ta mig en banan?!

2008-03-10 @ 12:19:38
URL: http://monstudio.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0