1½år på jobbet-det gick super!

Godkväll! =D

Gick
som sagt fram till stan.-
det var en pärs,
så himla varmt. för varmt.




träffade farsan vid banken,
fixade lite saker.

kilade till stan.
köpte overknees (haha) & ett linne.

träffa Patricia vid skolan,
tog en glass.
eller ah, banne mig 3 stoora kulor . hehe
gott.

satt vid Rådshuset, gosch vad varmt det var.

Längtade faktiskt till jobbet.
beror nog på att jag vart så rastlös igår när jag inte kunde jobba.
knäppt.
men blir så, i vanliga fall så jobbar jag annars så pluggar jag.
så blev det så konstigt igår.
har nog glömt hur det är att slappna av en dag/kväll ?

iaf.
så det vart en toppen dag på jobbet.
fick sitta på en ny sak, enligt "oss" den svåraste grejen att sälja (?)
men vet ni vad?
Det gick såååå bra ^^,
tom chefen var nöjd med mig (;
jag belönades även med en biobiljett!
(kiki fick också)
och sen kom jag på att jag (&kiki) jobbat på Info i 1½ år ! EXAKT!



Så nu ska jag äntligen somna.
ska försöka för en gång skull inte komma försent till skolan
So much to do, so little time.

Sleep tight.
XOXODIANA

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

ta och slappna av en kväll då!



ska ta o kolla upp din födelsedagspresent ikväll.. skickar info på mail sen =D



mwa!

/S.

2008-05-07 @ 09:38:26
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: Kiki

Vi är bästtttt ell hur chinaa =)

2008-05-07 @ 14:07:22

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0