Blogg tar över Världen, även mig

Tjoho !

jo jag skulle se på film ja,
men som ja sa så ringde syrran
& jag pratade lite med henne.

Jag vill till Paris igen,
ahw, staden & söta barnen lockar mig dit, och även syrran då ;)
None
hehe . aja
så var datorn 1m från mig när jag satt o kolla på Råttatouille.
så jag an ej koncentrera mig

så ska läsa lite bloggar & sedan läsa bok & sen somna.

Har ni tänkt på hur bloggvärlden bara övertagit världen så plötsligt ?
Jag menar, för ½år sen hade jag knappt en susning om vad det var,

det började när Stina-Lee, bland de 5 största bloggarna började på mitt jobb ^^,
& hon prata om blogg, sen skaffa jag egen . sen börja medierna upplysa om det
o vips så har halva Lidköpingsbefolkningen en blogg ..

helt sjukt.
ahja,
GODNATT PÅ ER !
XOXODIANA

Mottagna kommentarer:
Postat av: Stina-lee

haha.. jaa, det minns jag allt.. när jag började och träffade lilla söta diana!! ;) Tack så mycket för gratulationen, snällt av dig.. Hoppas allt är bra med dig, kramar!

2008-05-06 @ 13:27:51
URL: http://stinalee.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0