Diana Hissar & Dissar

Godkväll!

det var nog min sista jobbdag på Info idag.
innan hösten startar igång.
lite tragiskt. men vem vet? kanske jobbar jag en dag till?

iaf. det gick bra på jobbet ..

Jag köpte även en kjol av Amela, då hon ångrade sitt köp
och jag nappade ..
krävs bara lite justering.


där är den, lite söt sådära . inget speciellt, men jag tycker den är för lång för min smak.
så jag ska sy den lite kortare, klippa lite. jag var så duktig i helgen och sydde .
(Så ska fråga snällt om jag får låna Patricias maskin ;) )

Tänkte även Hissa & Dissa några grejer .
Diana Hissar!

  • Bra kontakt med ens lärare - jo faktiskt, kontakten man har med sina lärare är faktiskt jätte viktig, har jag märkt. Har nämligen bättre kontakt med vissa, och det gör jätte mycket. Studierna blir roligare och lektionerna med. Vissa lektioner fruktar jag faktiskt,. inget nämnd.
  • Detta underbara väder - Värme! - ingen har väl undgått att jag tycker om detta väder? kunna cykla utan jacka, ingen tjocktröja, inga jobbiga jeans. Solglasögon på, underbart!
  • Neger och President - Underbart kortspel, haha. dock liiite förnedrande mot "negrer" . Detta spelet fungerar alltid, spelat sen man var liten .. mina klasskompisar ha dock döpt om spelet till Kines&President, Så vips har president blivit förnedrande ;) hehe

Diana Dissar!

  • Vänskap som rinner ur sanden - Hur kommer det sig att man inte är kompis förevigt? jovisst man ändras, sånna är vi ju. men visst är det lite slöseri och mycket tråkigt. Alla minnen. borta. eller de finns ju kvar i hjärtat.
  • Person som styr över ens partner / & den som lyder (toffel) - usch . lätt flr mig och säga kanske, nej men bara för att man är tillsammans ska man väl ha en egen vilja? faller förhållandet ihop annars, då är det inget förhållande värt att satsa på. Dumt av båda parterna. fegt. no thanks.



Nu ska jag snart lägga mig-
ha det gott !
xoxODiana


Mottagna kommentarer:
Postat av: Otto

Otto dissar tofflar. Vem för inte de!

2008-05-28 @ 12:42:30
Postat av: amela ;)

Du e porrig i kjolen min tös;)

Ja håller me dej det me vänskap! smeeeek

2008-05-28 @ 15:52:34

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0