Diana Hissar&Dissar

Hejsan !

nu har jag suttit här med arbetet om hälsoproblem
ja vilka problem vi har i samhället.

är sugen på något.
vet inte vad?

har egentligen CAD som jag måste göra.
men orkar jag starta det sega programmet?


Diana Hissar!

  • Fredagar - då mår man bra, då har man förtjänat sig en helg och man vet att förhoppningsvis får man sova ut. Iofs så består min helg av jobb och massa studier. men äsch ^^
  • Mobilen - vad skulle jag göra utan den? man är helt handikappad känns det som. Nej det är en bra sak mobilen.

Diana Dissar!

  • Saker som kommer ivägen - exempelvis min resa till Kina, (även fast det ska bli kul och lärorikt) så förstör det lite för min körkortsutbildning, sommarjobb (?), mm. Saker i allmänhet, kanske är det något plötsligt prov som förstör din helg, eller plötslig sjukdom.
  • Nervositet - usch, en hemsk känsla. exempel när man redovisar framför en klass, eller ska hålla tal, eller nervöst inför ett nytt jobb, eller nervositet vid uppkörning/prov osv. nej bort med det!
  • Falskhet, skitsnack - Hur kommer det sig att det ens finns? borde man inte vara lojal? noway, vår värld omges av falskheter hit och dit, skitsnack överallt. och allt är så uppenbarligen. haha.Jag är sån, du är sån, alla är vi likadana!


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0