Gossip Girl

Tjoho !

pajen blev bra.
jag ska se på Gossip girl nu.
avsnitt 15.
iih det är ju så spännande.

har massor att göra egentligen.
20fysiktal, ett rum i CAD, bok o läsa

men det tar jag hand om en annan dag.

vi hörs.
xoxoDiana

BOKTIPS !

Jag brukar inte läsa så mycket,
men denna trilogin är underbar, eller ah.
ettan läste jag ut snabbt i paris, och är inne på tvåan nu.

Handlar om två ungdomar i åldern 16&17 år.

"Colette är 16 år och drömmer på avstånd om den snygga killen som brukar träna simning samtidigt som henne. Lyckan är total när han blir intresserad av henne! Men det visar sig snart att de två har helt olika syn på det där med sex... Första kärleken kan var besvärlig. Speciellt om man som Colette har en envis feminist till mamma och är kär i stans snyggaste kille..."

Super bra bok, iaf första. den andra är bäst säger syrran ;) hehe.

Kila till stans bibliotek & låna !

Mottagna kommentarer:
Postat av: Natalie B

svar: Jag tänkte inte på att jag hade så många läsare som inte känner mig - det var inte sant att jag ska vara med i idol.. men det kunde ju inte du veta såklart. hoppas du haft en bra dag!

2008-05-04 @ 23:14:25
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: sara

åhhh, jag har läst hela den bokserien! jättebra! :)

2008-05-06 @ 11:08:08
URL: http://tidenfaller.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0