Hej Dalmatin!

Hejsan !

Hemkommen från jobbet.
jag vann/fick 100 kr idag, för jag sålt hyffsat Ok.

iaf,
tiden innan spenderades med Elina,
akupunktur besök,träning, & pizza .

Idag har disskussionerna gått hur vi ska klä ut oss på Karnevalen,
vi Ska nämligen vara 101 Dalmatiner ^^,
frågan är, Hur ska man göra Öron????
alla förslag är mer än bra !!!


titta sikka godingar ,, hur ska man göra för att likn dessa då? hm.
men hjälpm, Hur ska jag fixa öron???? som hänger ner liksom men ändå sitter fast =P


IIIh .
imorgon har jag halkkörning.
jag är mer än nervös,
eller egentligen inte.
fast jag förväntas vara det(?)
men tusan det är ju bara något jag måste genomgå.
jag vill ha min uppkörning. iih,



Förra året var vi Snövit& dvärgarna .. visst blev vi fina?
Davids äppelkostym var ej att leka med ;)

Nu ska jag göra något skojj,
& självklart krånglar bloggen så ni kommer abra fram till ngn reklamsida.

xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: Josefin Andersson

Vi ska också vara 101 dalmatinder ;)

2008-05-22 @ 07:14:30
Postat av: amela

hahah, va sööööt du va =) kyss

2008-05-22 @ 15:50:39
Postat av: Carro

Du ska sy fast öronen på ett diadem. :)Om du vill att öronen ska stå upp lite så kan du använda ståltråd! Du missar gå hem tävlingen idag!! He he...

2008-05-22 @ 19:10:35
URL: http://haregen.blogg.se/
Postat av: Nea

Hej!



Jag ska vara äpple på en maskerad med tema USA, var/hur har han gjort äpplet?

2008-09-03 @ 17:34:35
URL: http://plaskeby.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0