Hej gåendeDiana!

Tjohoo !

jag har inte hunnit göra något idag.
gah, jag ska alltid sega.

aja.
Nu ska jag iaf ta mig kragen till att hela vägen in till stan.
det lär väl ta 40-50 min för sega mig,
det är ju så fint väder ute.
över 20 grader!

ska till banken, & skolans bibliotek för att leta lite info om akupunktur, och även ta en glass med Patricia, innan jag 17.00 börjar jobba ..

ett arbete om Akupunktur ska vara klart tills nästa vecka. Elina hur går det för dig ??

iaf, har försökt "hämtat bildmaterial" till min iPod.
men det kommer inga albumsbilder även fast den hämtat =/
Någon som vet hur man gör?


sånna där albums bilder vill jag ha, för just nu är det endast en grå skiva ungf =/ Hjälp mig!

Nu kilar jag iväg.!
Ni får ha en solig dag
XoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: alexandra

ha en bra kväl =)

2008-05-06 @ 18:29:08
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/
Postat av: elina

din kära vän elina har inte börjat än :P hur går det själv ? JAg har också lånat böcker om Akupunktur, men hös ikväll och bestämmer mera då :)

2008-05-06 @ 19:09:31
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0