Hej Parlamentet Soran!

TJOHO !

vet ni vad jag sysselsatt mig med de senaste timmarna?
jo n'mligen mitt sega CAD program.
hålle rpå o gör en garderob.
ja det går frammåt iaf .

och sen senaste 20min har jag hållt på med Rubiks kub.
och vet ni vad (;
JAG KAN FÖRSTA LAGRET NU =P


en riktig rubiks kub, är det något man ska skaffa sig ? hm,
& sen skulle jag vilja kunna lösa en hel rubiks kub. det lär ta ett tag (;

Ja, inte så mycket mer har hänt sen sist.
isolerade jag .

Just det .
imorgon är det TALANGJAKTEN , och SORAN ISMAIL känd fråm parlamentet ska vara "konfrancier"

tycker han är ganska tråkig, fast det kan vara för han blir tråkig via parlamentet då han kör med de "bättre" .

vi får se :)

Ha det toppen!
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: sara

äh, jag tyckte han Soran var rätt rolig faktiskt :P

2008-05-18 @ 17:38:51
URL: http://tidenfaller.blogg.se/
Postat av: rana

kolla inte på han då om han är tråkig !!

2010-07-04 @ 21:52:19

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0