Hej Solen!

Godmorgon på er !

Allt bra ?
lyser solen lika mycket hos er som hos mig eller?
det är skönt.

har en massa att göra idag,
ett arbete som ska vara klart nästa vecka, som vi haft 5 veckor på oss att göra.
men jag & elina bara skjutit upp.
hehe det ska nog fixa sig.

Funderar om jag ska fram på stan sedan.
det är ju nästan 5km. men har ärenden att göra.
och en sväng till biblioteket för information skulle inte vara fel.


Här är jag framför Operan, ni vet Fantomen på operan ?
hehe. när jag var själv och skulle hitta till operan så var jag på sidan av operan, haha!
jag tänkte att det var något konstigt med huset . de såg inte ut som på bild =P

xoxoDiana

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0