Hej Sommar 2008!

Godmorgon på er!

jag har lite bråttom.
sitter i pyjamas&håret hux flux.
ska kila till jobbet om 5 min.
ops!
vädret är underbat. 15grader och solen skiner-
woho!

övningskörning efter jobbet.
yey, det var en vecka sen sist.

denna låten lyssnade jag & syrran på väldigt mycket under Paris!
SOMMAR 2008
låt, fast egentligen är den 2007 :P hehe
visst är den bra? ni kmr fastna för den om ni lyssnar några gånger.
Yves Larock - rise up
jag & syrran gick på stan o nynna den hela tiden. haha!
varvat med High School Musical - What time is it?

xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: Natalie B

underbart med fint väder! stackars dig som jobbar..vad jobbar du med?

2008-05-04 @ 11:41:16
URL: http://natalieb.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0