Hej Städning!

tjohejsan !

tillbaks efter en bilfärd.
jag körde,
det gick ok ^^

iaf iaf.
skulle hämta upp min cykel,
som står hos Gabriela.
men självklart har jag inte med nyckeln.
(vi har inget cykelställ)

haha så jag ska gå ut och gå i det fina vädret sedan.

Bilder Bilder och bilder, på mina inköp osv.
det kommer!

Saker att göra idag

  • städa övervåning, (plocka upp, damsuga & moppa)
  • Ett helt arbete om Akupunktur, (text&powerpoint)
  • CAD ! (ops inlämning om 1 vecka. men min dator har gått i pension)
  • gå till stan, (hämta cykeln o trampa hem)
  • Fixa klart min karnevalen outfit. (sy öron, måla på kjol & linne, vadera min svans)
  • Lägga in bilder till mina kära bloggläsare ;)

Jag ska försöka hinna med allt!
ÖNska mig lycka till!
jag börjar med städningen!
xoxoDiana


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0