Hej telefonförsäljare!

hejsan !

sitter kvar i studielandskapet,
jag jobbar på flitigt.
det blir ju bra detta arbetet =)

tänkte att man kanske för en gång skull får ta det lite lungt,
nej nej.
då sms.ar ens lilla teamledare och vips så ska jag jobba (;

hehe nej, men det kan vara skönt att få ihop lite timmar också.
pengarna blir välbehövliga i sommar!

Så jobbet kallar ikväll alltså.

XOXODIANA

UPDATE!
Äntligen är jag klar med arbetet ..
har suttit kvar efter skolan, heeelt ensam i över 2 tim. unbeliveble.
hehe ..

men nus ka jag ut i det fina vädret med Patricia :)

UPDATE!
sitter på jobbet nu, precis ätit en nätmelon .
vid rasten väntar en honungsmelon ^^

det blev en halv baguette med räkröra för mig,
patricia åt purjo, hehe

Snart börjar jobbet.
ha det gott,¨xoxoDiana

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0