Hej Tråkiga Diana ?

Godkväll!

sitter här.
borde ha panik,
har nog det egentligen.

nationella prov på hela C kursen på fredag
har inte ens börjat.
har inget minne kvar om vad vi gjorde för 1 år sen.
paniken stiger nu .

aja.
jag lever bara en gång.

Vet ni vad?
duktiga Diana
sålde som tusan idag. bättre än igår, tror jag !
Fy vad jag är bra på den nya tidningen ;)


en annan sak.
mitt läsarantal har sjunkt till nästan hälften på sistone.
Har jag blivit tråkig?
fick en uppläxning av Otto, så får jag INTE tänka säger gubben (; hehe
bara vara mig själv!

jaja, nu ska jag checka lite läget här.
förresten jag åker till Åmål på fredag-söndag
ingen tv o ingen dator.
ajdå, det blir inget bloggande =/

XOXODIANA!

UPDATE!
de har bredband vid stugan =) yey ;)

Mottagna kommentarer:
Postat av: Otto

jag kan inte objektivt bestämma om mina råd är nått att ha men ur en ren subjektiv synpunkt så äger dom totalt!

2008-05-07 @ 22:17:28
Postat av: Elis

Haha ah skit kul var det,, och jag har ju ingen bil heller:( men snart så,, då blir det för både dig och mig! du kommer nog få det snart ska du se:) glass snart? det tycker jag iaf;) puss

2008-05-07 @ 22:43:12
Postat av: Emma

Usch använder de fortfarande den där matteboken i skolan :P

2008-05-07 @ 22:48:19
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: Tove

kolla in min blogg =)

2008-05-07 @ 23:28:43
URL: http://croneman.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0