Inget jobb för mig inte !

tjoho !

jo vet ni vad.
jag kom till jobbet.
fick kråla mig fram med cykeln eftersom det var stadslopp & fiske på G .

kommer till jobbet,
tomt.
kommer då på att det idag inte skulle vara något jobb!!
haha !
så jag fick cykla hem igen.


nu har jag sysselsatt mig med talang 2008 .
det är ju så bra (;


Sebastian Krantz-flickfavorit? ohja, min lillasyster trånar redan.!

Borde jag lägga upp bilder från helgen ?
Borde jag plugga hälsopedagogik?
Borde jag jobba med CADen?
Borde jag städa?


Ja ja och återigen Ja !

men jag har ingen ork.
hade tänkt lägga mig ute i solen och somna.
eftersom jag ändå vill sova lite.

så det ska jag göra nu,
och sen blir det till att ta itu med allt detta !

XOXODIANA!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0