Jag är duktig ... ibland!

Hejhejhej!

den senaste timmen har jag gjort färdigt min garderob
i CADen ..
funderar på när jag ska hinna göra klart hela rummet.
För måste vara klart senast på söndag.
även hälsopedagogiken ska vara klar då.
och även repeterat Fysiken.
ojojoj, vilka dagar jag har framför mig.


visst är det lite likt va ? hehe, jag ändrade lite på vissa saker för att göra den lite mer enklare ^^,
(ops, ser nu att jag måste tag bort den översta lådan och lägga dit en planka ist . för lådan är för långt upp, ej realistiskt alltså)

Nu ska jag ta och käka,

Mitt mål de senaste dagarna framöver .
Torsdag; Börja och göra klart ett arbete i hälsopedagogik, & även göra en sak i CAD
Fredag; lite mer CAD och fysik uppgifter!
Lördag; Jobba på skara Sommarland, Premiär!!!
Söndag; Övningsköra, Fixa musik, ljud, sy upp kjol, sy öron Med patricia!! & även hinna göra CAD&fysik.

Sådärja ^^,
Hoppas Hoppas jag klarar det !!!

XOXODIANA

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0