Matte C avklarat!

Tjoho !

Jo nu är läget såhär va.
jag är klar med kursen Matte C
och det känns så skönt
nu väntar 3 kurser på 1 år, matte D, E & diskret.

nog med det.
provet gick förresten bra =)


det är jag idag iaf ^^, hehe .



två bilder från onsdagens arbetspass ..
ser ni mitt söta lilla läppglans? som jag köpte i Paris :)
vid min mobil ..
använder itne det, eftersom det är akut läppglans. men patricia den j*veln smetade på sina läppar .. !!


här har ni mig, förra lördagen .. hade så ont i magen så jag abra låg ner vid vinninga ^^,


KLASSDAGEN !
jo vi ska åka ebns väng till Skövde på våran klassdag .
och jag har kollat upp lite saker,
de har LASERDOME & 5-kamp !
kul va? hehe..

5-kamp!
SumobrottningBoxningBungeeRunGladiatorKampTjuren

& LASERDOME


ska bli kul.
nu har vi lite problem, Gabtriela får itne tag på personen som ska låna ut fritidskort till henne.
tusan .
& vi ska åka om 3 tim.!!!
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0