Nationella i Matte C

tjohooo !

allt bra ?
jo jag sitter här med huvudvärk.
har vart nedgrävd en stund bland alla matte papper mm.
är så trött på nationella. 8.00-12.00 , hm

Varför ska man komma ihåg allt man gjort ? (; hehe
Nej men som sagt, mitt långtidsminne är inte de bästa!

Just det.
Ska ju till Åmål imorgon.
Jag&Gabriela åker från lidköping 17.10
& anländer 4 tim senare.


det blir en hel helg i Åmål, det blir nog trevligt med lite socialt umgänge!

& nu måste jag packa & plugga matte!
& imorgon, KOM EJ FÖRSENT TILL PROVET !

ha det gott
och en trevlig helg!
xoxoxDiana!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Sofie

jasså.. så du gillar inte "kattor" ;) varför ska du åka till åmål? kan bara tippsa om världens godaste pizza där,, var där när jag åkte roadtrip runt vänern =)

2008-05-08 @ 21:23:50
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/
Postat av: elina

åh nu blev jag lite småsugen ändå (A) !!

Men sofie kommer hem också, det överväger faktsikt också, hehe !! :)

2008-05-08 @ 21:35:44
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0