Punkt ett - bilder!

tjoho !

eftersom det går segare o segare nuförtiden.
så lever jag upp till det jag ska göra.
visa er bilder,
becouse we like pictures (;

så då börjar vi !

JO det var mina fötter & Gabrielas fingrar.
och det var även vi som åkte till Åmål !






efter en lång färd dit och en färd ut å var vi framme ^^



vi var runt 17pers som hade samlats ute is kogen i Åmål.
de var skåningar och allt annat folk. haha !
även göteborgare som inte hade sett en stjärnklar himmel på X antal år.


Jag, Malin, Gabriela & Rebecca tog vårat pick o pack dagen efter och kilade hem.
det var inte väntat. men ibland blir inte allt som man tänkt sig.
vi kilade hem till Malin,
där vi vänta in vårt tåg.


Jag&Gabriela i hettan och i väntan på vårt kära tåg .
jo det var varmt vill jag lova, solen hittade till Åmål !

jag lovar er - MÖRDARSKOR ! iaf efter ett X antal timmar .
efter vår 4½ tim resa, (varav2½tim  spednerades i trollhättan) så var vi framme.
pappa&mamma var i trollhättan så jag fick GÅ hem, skönt men ändå ont som tusan i fötterna.
fick gå utan skor ett tag. mina fötter var svarta därefter.

fixade mat & grejer hemma.
jag& julia kollade på en geting i X minuter, kilade sedan till stan
träffade ELina. vi köpte lite smått och gott.
satte oss & snackade .

en engelsktalande gubbe kom och pratade med oss.
elina var rädd .
jag fick prata med min hemska engelska
han fråga efter systembolaget.
det var stängt. han fråga om det fanns o köpa någon annan stans
restaurangerna var för dyra.
han fråga om vår ålder.
NEJ sa jag .det svarar jag inte på.
han skratta och sa att jag var duktig på engelska, mycket mycket duktig!

det var de.
avslutade kvällen med telefonsnack med Patricia.
& även sms.ande med min kära vän Fredrik!

sådär.
Nu är punkt 1 klar i listan.
ska nog börja lite med städningen.
kanske förtjänar jag mig några minuter i solen ?

XOXODIANA!




Mottagna kommentarer:
Postat av: Nadia

Hur söt är du inte eller :D

2008-05-12 @ 12:00:24

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0