talang 2008

heeeejsan!

sitter och ser på Talang 2008.
och jag tycker det är bra ^^


flickfavorit Sebastian Krantz .. hehe, jag förstår , han kunde väl bott i lidköping och vara liiite äldre ? ;) haha !

lilla söta David Fang, underbar på att spela piano,. och idag hade han bindel!!

så himla underbar och stark röst, Zara . jag vill också kunna sjunga!

suuuuuper bra jonglör !! helt sjukt, även idag med bindel!

Nu säger de snart på tv vem som kommer att vinna =)
OCH ZARA VANN !!!!!!!!!!

Diana Hissar

  • TALANG 2008 - Hur många har inte tjatat på mig att 'det är inte kul'? jo men det är kul, underhållning och otroligt bra också .. jag tycker om det =D
  • Snälla arbetskamrater - om man har trevliga arbetskamrater så blir hela jobbet 100% roligare och bättre, hehe. Vissa bråkar jag med, men ack så snälla (; imorgon ska jag kila till mitt sommarjobb, undrar hur dessa är ? :D
  • Små hundar - både stinalee och kenza har underbart söta hundar, jag vill också ha hund.. dock kan det skapa problem, allergin och även en mamma som är rädd för hundar. Men jag vill ha !!

Diana Dissar

  • Plugg på helger - diss på skolan som inkräktar på ens fritid, och jag måste lägga på ett kol nu. har tre saker kvar att göra med CADen. och det ska vara klart till helgen, även fysik & Hälsopedagogik. Hur ska detta gå?
  • Min förmåga att inte gå upp i vikt (!!!)- nu tycker väl folk att jag bara ska hålla käften, jag ska vara glad över att jag inte går upp osv osv. Men det finns folk som vill gå ner i vikt och ser det som ett misslyckande när det inte funkar. Jag tvärtemot försöker gå upp i vikt, men misslyckas . så från min sida så är detta en diss!

Nu ska musiken dåna och CADprogrammet startas !
ha det gott !!
imorn uppdatering efter jobbet . önska mig lycka till !!
xoxoDiana


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0