Time to go...

tjoho !

alltså jag bara lääängtar tills nästa avsnitt.
av Gossip girl såklart ^^,

det är ju så förbannat bra ! =D


har suttit och fixat med min garderob i CADen.
det börjar urarta sig . fast jobbigt är det ..

aja .
Ska nu kila mig till staden & möta upp lilla Johanna,
en fika och en snabb shoppingtur i lilla Lidköping ska hinnas med innan jobbet kallar !

ha det gott allihopa!
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

va du ska shoppa hela tiden!

förresten så är ju avsnitt 18 säsongsavslutning!



har fixat hem OC säsong 4, avsnitt 1-5 =D ska mysa emd de ikväll, men först:



Gossip girl s01e18 ;)



u know u love me,

Silvia



Ps. hoppas rufus och lily blir tillsammans! lätt sötaste paret i serien! blev helt rörd i slutet av förra när han sjöng den där fina låten och hon stod och kolla på ("everytime you walk away, you run away and take a piece of me with you..."

2008-05-20 @ 21:29:36
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0