Tjoho Halkkörning!

HEj på er snyggingar !

visst är det hemskt att det börjat blåsa så värst?
usch. me dont like
men vad gör det?


iaf iaf .
haft körlektion nyss.
hann med förbaskat mycket =D
Åkte på landsväg/enskildväg & jag bromsade ^^
så nu är jag redo för halkkörningen nästa vecka, WOHO!
L-G berömde mig för min bromsning, perfekt (;


ska bli riktigt kul faktiskt, eller liite rädd är jag väl, men äsch ^^

Ja,
jag har jätte mycket att göra.
läxor, inlämningar & en massa saker att göra .
jag ska göra det . håller på !

Ha det gott snyggingar!
ska jobba idag ..
XOXODIANA!

UPDATE!
iochmed att jag ahde körlektion så blev det ingen tränade.
ni ser!
jag är duktig på att skjuta upp =/

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0