Ett surt äpple och en söt jordgubb

Ni som känner mig vet nog att jag har väldigt många känslor på G .
Agressioner, Irritationer, Positivitet, Negativitet, Kärlek.
Det varierar hejvilt. . som Lisebergs Balder .
Det kan även smälla till och vända på två sekunder.. Som Lisebergs kanonen.

Jag vet, det är inget jag är glad över .
vissa dagar är bättre än andra ..
idag känner jag en såndära dag som man inte kan sätta prick på.
Som lisebergs Tornado .. runt runt runt .

Det är underbart att allt är bra igen .
eller något sådant, fast innerst inne visste jag nog det.
det är värre att jag får reda på saker.
via en dumburk . skit också.
det vänder humöret upp och ner ..

jag skyller inte allt på andra.
jag ser brister i mig själv.
Vill att folk ska prioritera mig först .
men det kan inte vara så jämt .
I know I know . what to do .
det är bara att bita ihop och svälja det sura äpplet.

Det är lugnt .
Jag är glad .

TankarOchOrd/Diana


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0