Fredrik is back...

...and here to stay!! hahahaha

nee, jag skoja bara xD men det känns nästan så - som att man håller på att ta över dianas lilla blogg, men det får ju inte ske eller hur!!! :D Jag ska nog nöja mig med att se mig själv som en liten bloggvikarie, eller möjligtvis bloggtomte    c^^,)

Men nog om det, för jag är supertrött! jag har övningskört hela dagen från att jag gick upp, alltså från klockan 13.00 typ. Tror nog iofs att pappa är ännu tröttare då, men uppkörningen är för f*n på tisdag jue!! så jag bryr mig inte hehe =P Det var meningen från början att min uppkörning skulle vara en hemlighet, men det sket sig direkt efter att jag berättade för diana och patricia xD haha. nej det var inte dom som berättade det vidare för massa andra sen, men jag orkade bara inte hålla det hemligt mer än några dagar för alla andra sen, och nu gör jag det till slut officiellt på dianakines blogg att det till slut är dags nu på tisdag!!!   Lite länge sen det var körkorthysteri här tycker jag.

      

"Jag hatar den där förbannade skylten!!" berömt citat av Diana


Nu fick du en liten uppdatering ändå diana!! det trodde du väl inte, även om du hoppades på det? ;) Nu vet du hur den där roliga känslan känns som man får när man ser att det står massa nya grejer här hehe ^^

Nu ska jag lämna tillbaks bloggen!
Tack och hej!
Fredrich!!




Mottagna kommentarer:
Postat av: Klara

OO, kan man få tag på Fredriks nummer?? <e

2008-11-30 @ 20:34:04
URL: http://lillajagluuveklara.blogg.se/
Postat av: Diana,

Klara alias OTTO; Självklart kan du få Fredriks nummer om du så gärna vill det ;) det är inget o skämmas för <3

2008-12-01 @ 15:18:16
URL: http://dianakines.blogg.se/
Postat av: Otto

Men va faan? HUR I HELVETE VISSTE DU ATT DE VA JAG? skit också

2008-12-01 @ 17:34:22
Postat av: Silvia

hahahaha.. har du skaffat dig en bloggvikarie diana??? =P jävla skitunge.. tar d personligt att d inte är jag ju, lol...

2008-12-01 @ 23:22:00
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0