Måndag

JAG HAR FAKTISKT TRÄNINGSVÄRK

känner nog ingen klenare person än mig själv.
haha . det måste vara roligt att se lilla mig på gymmet,
två roliga saker som hänt mig & patricia.

igår;
jag och patricia sitter och tränar biceps .
kommer fram en kille (35+) och bara kollar på mig.
jag bara; ehm gör jag ngt fel?
han; eh ne (kilar vidare)
kommer tillbaka efter 1min.
kollar på mig och säger; är du typ från thailand?
jag; haha ne de är ja inte,
han; okej . kilar vidare.

20 sekunder efter står han där
Vart är du ifrån då?
ehm, Kina!
jaha! ... står kvar o kollar på mig.
själv då?
jag är lishöpingsbo hela jag, rötter här och född här, så jag är helsverige.
det ser bra ut .du har raka armar, du tränar dina triceps, du gör allt rätt!

hahaha sen sticker han,, helt jävla störd.
patricia vek av skratt bredvid mig.
fast jag tror han hade en störning faktiskt.

idag; patricia var o tränade själv.
hon stod o träna på en såndära typ stå cykel som man vevar med armar o ben.
iaf då är det en kille på 30`+ som pratar med henne.
tror att hon är 23 år, och att hon lider av fetma/överviktighet och mår dåligt.
haha själv hade han vägt 240kg .
och sa att han förstod hur hon mådde.
tydligen även skrikit högt ut ur gymet samtidigt som han pekar på henne att hon är en "smart blondin"
hahahahahaahh!

Nu måste jag kila .
Historia redovisning som jag måste kolla igenom. haha!

BIG TASTY IS BACK - TOMORROW

det var ett ganska roligt prov idag.
det gick skit.
men folk var upproriska.
över hälften av uppgifterna hade vi inte gått igenom.
så imorn lär de bli prat ^^


min hand är bättre, gnuggade imorses i duschen.
ser mer ut som leverfläckar nu , stora födelsemärken.

Idag var jag & patricia på studiebesök.
hos en psykolog.
visst skulle det vara intressant att jobba som det.
men det är tyvärr 20.0 på de flesta utbildningar.
och lika duktig som syrran är jag tyvärr inte (;


denna burgaren heter Big Tasty .
väldigt eftertraktad, då vi har bytt ut den burgarn mot kampanjburgare i några månader.
men imorgon är den tillbaka !!!
Tydligen är det en jätte stor sak .
då det finns stora grupper (på ex facebook) som jobbar för att få tillbaka Tasty
haha !.
Så imorn .. jobbar jag! lär de bli köer ..
inget speciellt med den ?
innehåller; 3 skivor emmentalerost, kött, tomat, sallad, lög, big tasty sås.
^^

Nu ska jag göra min historiaredovisning som jag har imorn!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anonym

Jag ska stå först i kön till mcdonalds imorn!!!!!!!!! Big Tasty

2008-11-24 @ 17:04:14

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0