Måndag

ENDAST EN SAK I MIN LILLA HJÄRNA






Ni kan nog räkna ut vad det är .
jag är så sjuuukt sugen .
det riktigt kittlas i fingrarna .
det var över 1 månad sen sist .
och vad jag vet måste/lär jag vänta 2 veckor till .
Patricias kalajs nästa .
Jobb och andra knasheter står i vägen veckorna framöver.


TOM

idag har varit en jobbig dag .
startade med att förstöra min enda sovmorgon på 2 veckor.
träffade david i skolan. sista-minuten-plugg.

jag tror iofs inte det gav mig så mycket.
startade med matte prov.
det var mig tusan ett prov som var stressigt.
1h 15 min, oj oj . det gick ok. hoppas jag*

känner mig alltid tom efter prov.
ihålig. idag var en av de värre dagarna.
fick sedan tillbaka religionsinlämning .
Jag är mycket nöjd må jag säga.
men jag vet inte, visst fick jag glädjekick i 10 min.
men det var ändå något i hjärtat som sa att allt är inte bra.

förlåt folket om jag vart otrevlig.

det är inte er det är fel på, utan på mig.idag.

ett enda ord . tom.
efter skolan stack jag & patricia till staden.
jag träffade sedan emilia

Nu vill jag helst bara ligga i sängen, se på min lilla iPod, under täcket med min nalle .
ensam och helst vill jag bara gråta . fast jag är tom. så det finns inget att gråta över.




Snart säger CalleBalle, än en gång, att min blogg är så dyster.
skärpning Diana ( i tredje person)

istället för det jag vill så ska jag strax styra kräftan till staden.
med mamma . ska vara smakråd och hon ska köpa mig ett gymkort.
nu ska jag börja . imorn drar jag & patricia kossan till friskis.
tänka sig en liten kines på 40+ kg i gymmet bland stora grabbarna. ha (:

på tal om annat; NOVAs lärare är bäst .. typ ( :


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0