Måndag

NÖJD OCH BELÅTEN - ELLER?

nu är jag hemma .
skjutsade även hem Kim i de kalla och vääldigt dimmiga vädret.
jobbet idag gick till en början skit.
5 svar på 2 timmar och inget sålt.
fick press - 4 sålda på 4 tim så blir jag 100 kr rikare.
hur ska det gå när man inte får ngr svar?

Efter 4 timmar har jag sammanlagt 13 svar.
och jovars jag klarade det. sålde 4 styckna, in i de sista.

Har mega ångest nu .
borde borde göra religion.
men jag är faktiskt trött . så sängen kallar nog strax.

På tal om det.

på tal om att skolan börjat.
jo det har den allt.
hade tänkt göra ett religionsarbete.
men nu ska jag tydligen jobba.
haha, infoOne kallar .
vad gör man inte för jobb ibland ? (;
det får bli råplugg imorn.

så innan dess, ska jag läsa lite tidning (;
you know what I mean,
xoxo

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0