Onsdag

SÅ VAR DE ME DEM MÅLEN

jag har sett på Gossip Girl.
det var mega bra .
Jag har sovit .
Jag har sammanställt matlagningen.
jag har inte orkat läsa kemi -försökte.
jag försökte plugga matte, men jag fattar inget.

sådär.
bäst att se på film ( ;

syrrans fondue gryta blev min räddning igårkväll .
lite segare men mysigare än josses ( ;
denna användes av stearin, josses är ju elektrisk ;)

Another Cinderella Story
denna film väntar nog mig ikväll -
herregud vad lat jag blivit på sistone.
jag borde jobba nu, igår med, och i förrgår .


INTE MIN STARKASTE DAG IDAG

redan hemma .
idag har jag suttit och skrivit nationellt prov i 4½ tim.
eller ah.
första 1½tim satt jag med överskrift.
kunde inte bestämma hur jag skulle skriva.
När människor började ringla hem så hade jag skrivit en mening.

ville verkligen bara skriva klart och vara klar.
det slutade med att jag var näst sist.
efter 4½tim, hade jag fått en bra uppsats?
nejnejnejnej! inte alls.
arg. då jag vet att jag kan bättre, skit också.

aja.

Idag ska jag
  • se på Gossip Girl
  • Sammanställa mitt&carls matlagningsarbete
  • räkna en matte sida .
  • läsa ikapp 2 veckors kemiläxa

Där är mina mål med idag iallafall. varit på latsidan de senaste dagarna.

Förresten så sov elina hos mig inatt .
vi skulle ta en powernap vid 18. 
men vi vaknade 20 . två timmar efter.
jag var sugen på fondue, så vi tog bilen till Willys .


Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

Lilla diana, du är inte som andra du ;P Du har dina små idéer, vissa bättre än andra haha ! men jag tycker om dig ändå. <3

2008-11-12 @ 16:13:00
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Silvia

ja hoppas evrkligen att du hade vatten mellan skålen och stativet!!!

2008-11-12 @ 21:28:59
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: Otto

Chokladfonduen ser ut som en toalettstol:P

2008-11-12 @ 21:51:50

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0