Söndag

LÄGGDAGS UTAN NÅGON DISKRET

nu ska jag lägga mig.
det var skönt att träna lite .

skiter i matte diskret.
känns som de flesta gör det.

NU BÖRJAR JAG BLI OROLIG

jag borde sitta med matte diskret.
prov imorgon, men jag vet inte hur man programmerar räknaren.
inte blir det lättare av att ha en 60 sidor manual.
hm.

skulle pluggat hela dagen .
men ingen mattestuga pga fredrik är i kusten.
och jag råkade somna ( you know me!)

Nu ska jag kila o träna med patricia.
vi ska försöka bygga upp muskler.
haha, wish me good luck :P

och min hand är lika lila/svart fläckig.
men pappa blev ju nöjd med resultatet iaf (;
mamma säger att han är 10 år yngre nu, nooot :D haha!
Det var förresten en Fars dag present.
men vad ska jag göra med min hand????


IBLAND ÄR JAG DUM



Jag har förstört min hand .
jävla skit .
har färgat min pappas hår idag ( Han är allt gråhårig )
dum som jag är använde jag bara en handske . till vänsterhanden.
detta resulterar till detta .
SMART VA????
det går inte bort, ansiktsvatten, tvål och aceton . inget !
skit skit skiiiit .
ser ut som jag målat mig med tusch .

och jag skaj obba på tisdag. 
haha en big mac ??
PÅ höger handen också !!!
kommer ta år och dar innan det går bort ..

Om jag kunde drömmaNär jag hör din röstLjudet av ditt hjärtaBreaking dawn
TWIlIGHT BOKSERIEN !
klickade hem de 2 första böckerna ( på svenska!) igår.
och reserverat den 3e boken på bibland.
fjärde boken har ej kommit på svenska än.

nu ska här läsas .
jag får såndära bokserie ryck.
senaste gången var shopaholic!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

ASG! hur blev resultatet då?? blev han nöjd?? står han o speglar sig nu stup i kvarten o beundrar sitt svarta hår? =P

2008-11-23 @ 12:19:31
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0