Söndag

3 TIMMARS INTENSIV PLUGG

nu är jag hemma .
efter jobbet ville David & Fredrik skapa mattestuga.
så det blev så.
åkte hem, åt mat och vidare till Fredrik.
där satt vi i 3 timmar och intensiv plugga :)
Mattestugorna är toppen faktiskt !
då vi bara sitter o pluggar (och pratar förstås)
gör man ju inte när man är ensam hemma . då är det saker i vägen. jaja.



Jobbet idag ! jag fick stå i DT2 .
luckan där man får sin mat&dricka .
första gången . var assistent men fick vara där helt själv också.
haha höra vad hon i DT1 sa hela tiden ..
det var kul :) lite stressigt ibland bara*


GODMORGON GODMIDDAG GODKVÄLL


här hamnade jag igen ... skräll !
jaja . om 40 minuter börjar jag jobbet .
kanske dags att packa och göra iordning sig ?
haha .
gårkvällen blev mysig .
vi såg på another cinderella story... igen.
och även Alvin & Gänget .
den är ju så hyper söööt.

men jag har kommit på att den filmen är bäst när man
  • ser den 1:a gången
  • ser den ensam
  • ser den i sängen med täcke
  • i en liten liten skärm (kanske ?)
  • är inne i en dålig period (vecka), då är den susen, för den piggar upp!


Man kan ju inte säga nej till den dära söta jordekorren Theodore .. ( :


Så det var Patricia som var mitt sällskap denna kväll, och inte att förglömma . lillebrodern Olliver ;)


Nu måste jag springa . Jobbet väntar .
11.30-16.00 :) och Carl jobbar idag också (;


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0